Blir så trött!!!

Vet att jag inte skrivit sen i söndags men har varit lite upp och ner dessa dagar men nu är allt frid och fröjd igen. Iaf måste jag bara säga att som flitig bloggläsare av div. bloggar blir jag bara så trött på dessa nyblivna mammor som bara tänker på sig själv!!! Kära Rosing är ett exempel som tar med ungen (3mån) utomlands bara för att hon vill sola och bada samt springer på behandlingar och bantar, Sofia (Katerin Z kompis) som bantar och dricker vin till sin brunch och ammar dottern på 2mån trots det mm, HUR SJÄLVISK FÅR MAN BLI EGENTLIGEN!!!! Att få barn är det finaste som finns och att kunna amma är underbart, visst tuttarna hänger sen och magen kommer aldrig bli densamma men vad gör det egentligen?! Det viktigaste är väl att allt gått bra och ens barn är friskt. Att banta hysteriskt fattar jag inte. Jag hoppas verkligen att alla dessa mammor som beter sig som de två damerna jag berättade om tänker till en gång till, vem är viktigast??!

Puss nu ska jag kolla på fotboll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0