Huvudvärk!!!

Har sån otrolig huvudvärk just nu aaahhh blir tokig! Kom iaf nyss hem från Fidels kusins studentfest, jag och Benjamin fick gå tidigare, han blev rädd av musiken, det är ju lite annorlunda ljudvolym på den än vad han är van vid och så för mycket hög volym, han grät bara trots att vi köpt öronskydd. Det var synd men Benjamin är viktigast. Tycker iof att små barn inte ska vara där det är så hög musik etc, de har ju så mycket bättre hörsel än vi vuxna.
När vi kom hem somnade han direkt iaf =) jag sitter å kollar på repriser av SATC haha kan aldrig få nog!

Imorn är det fidels brors student men den blir lugnare än idag som tur är =)

ps, tänkte bara säga att guuuuuuu vad jag hatar när någon tror/säger att nån annan är sååå bra/omhändertagande med ens barn...det finns nåt som heter tur!!! (Maria w u know) DS

puss

Kommentarer
Postat av: Jossan

jag har oxå haft jätte ont i huvudet idag .. så himla jobbigt

Har egentligen haft ont i en vecka nu men idag knäcker d :S

Vi måste hitta på nått någon dag snart..



puss o kram

2010-06-03 @ 01:54:22
URL: http://mammatillscott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0