Fotbolls VM

                                                         Libero baby diaper football collection 2010 - SCA

Ja nu har då VM startat och det betyder att i 1 månad kan jag inte se vad jag vill på tv för den har sambon tagit över haha...måste skaffa en till tv haha. Iaf råder VM stämning i huset...som sagt tven är på hela dagen och dessa jävla tutor som de har i sydafrika hörs i hela huset, tom lillen anpassar sig och bär denna månad libero fotball collection blöjor haha...iof jättebra blöjor, bara att dra på och det underlättar nu när han vänder sig hit och dit på skötbordet =)

Till något annat nu...regnet har ju tagit över sverige som vanligt varje sommar så vi har mest varit inne..men på onsdag ska vi till Falun så hoppas vädret bli bättre. Jag var duktig idag och lagade egen mat till Benjamin, han belönade mig genom att kvälja och ge mig en arg blick för att jag tvingade honom att äta mammas mat istället för den goda spagettin och köttfärsåsen från Nestlé som är favoriten. Men efter lite tjafs så åt han lite...min efterätt bestående av mosad mango, anannas och jordgubbar tyckte han desto mer om..tur! Imorn ska jag försöka vinna över Nestlé med min spagetti...får se hur det går haha.

Nu ska vi mysa lite, pappa är på match så vi är ensamma.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0