Ingen tid

Har varit ledig idag, min enda lediga dag denna vecka hihi...vi vaknade ganska tidigt som vanligt, Benjamin har nämnligen börjat vakna 7-7,30 varje morgon så det är bara att gå upp då =) Vigick iaf till BVC för vägning och mätning...lillen växer heehe nu är han 70cm och väger 9kg!!!
Efter BVC åkte vi till stan för att prova klänningar till bröllopet...va i massa butiker men hitta bara 2 jag gillade...men varför måste de va så dyra!!! bläää inte direkt somjag kommer använda den sen så palla! Aja vi får se hur jag gör. Hade iaf en mysig dag med familjen...jobbar så mycket nu så känns somvi aldrig ses haha men jag älskar mitt jobb och snart är det mindre tider för Fidel börjar skolan igen. Juste vi har fått lght =) en 3a på marknadsvägen här i täby...den är vår om vi vill, vi vann budgivningen men vi är inte 100 än så får se, vi ska nämnligen kolla på ett par till på söndag och helst vill vi ha en här i grindtorp.

Nu ska jag sova för imorn börjar jag tio till 19 =)

puss

Kommentarer
Postat av: Jossan

hehe.. aa så sjukt att alla utvecklas så olika.. men d e roligt :D



nää vi vet.. han börjar oxå göra så .. men vi flyttar snart så vi kommer plocka isär sängen så vi väntar me d till vi har flyttat .. han kommer att få ligga i vår säng ett tag nu .. (:



jaa d måste vi verkligen .. när kan ni ??

krams

2010-08-11 @ 22:55:25
URL: http://mammatillscott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0