1 månad sedan!

Ja jag har nu inte skrivit på ett långt tag..fölåt. Jag har jobbat otroligt mycket på mitt nya jobb Dressmann, det är bara så super kul och ett grymt kul gäng som jobbar där är det också. Har varit mycket jobb och sen familjen så att skriva har inte varit någon prioritet. Men har iaf haft en super sommar, kan förssöka sumera denna månad.

Benjamin har blivit sju månader och han gör otroliga framsteg hela tiden, nu kan han krypa!!! hihi min lilla plutt har blivit stor =) han roar sig själv numera med sina leksaker och är inte längre beroende av mig hihi kul och sorgligt. Han babblar en massa och älskar att lyssna på musik.

Vi har varit på rålis festivalen som Antawara ordnar och det var lika bra som vanligt, mamma och pappa har varit här och hälsat på. Fidels familj kom hem från irak och lillen fick massa fint =) Vi också hihi.

Vi har gjort mysiga utflyckter hela familjen och njutit av solen.

Los Kjarkas från Bolivia har varit i sverige och haft konsert i lördags, antawara uppträdde och det var bara så bra!!! Älskar verkligen den gruppen och var helt underbart att se dem live.

Ja det var nog denna månad i stora drag.

Livet leker och jag tackar gud för varje dag jag har med min underbara familj, de är mitt allt!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0