Dåliga mammor

Ibland undrar man hur själviska vissa kan vara! Tex en viss Katrin Z va fan hon nu heter är ju på smällen å gör visst allt för att ungen ska ut, den senaste är ju att vräka i sig piller som ska sätta igång förlossningen...helt idiotiskt!!! Visst är det jobbigt den sista tiden men va fan tänk på bebisen, den kommer när den är klar, om man inte orkar vara gravid hur ska man då orka att ta hand om sitt barn??? Man kan ju iof göra som fröken Rosing...åka på semester lite då och då å lämna barnet hos svärmor hahaha eller inte!!

Att skaffa barn är att skaffa ansvar också, man kan inte leva som innan, men det verkar inte vissa förstå. För
många som skaffar barn för att det  är "gulligt med barn" men som inte fattar vad de ger sig in på, ska inte nämna några namn men det finns. Aja nu har jag fått det sagt haha, vilken bitch jag är, men irriterar mig på vissa bara =)


Kommentarer
Postat av: Jossan

D e helt rätt som du säger.. Därför jag känner mig så hemsk när jag känner att jag inte orkar med nått .. jag vill jätte gärna va med Scott men ibland så känner jag som att jag kvävs.. men d e ju min förlossningsdepression som spökar.. längtar till d har gått över så jag kan njuta av min plutt.. Han e ju mitt allt om man vill ju va en bra mamma liksom ..

Jävla depressioner :/



Kram på dig .. hoppas ni mår bra

2010-04-29 @ 09:56:09
URL: http://goodgirlsgonnagobad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0