bläää

Sitter i soffan och äter chips hehe inte nyttigt men gott! Har haft en bra dag idag, jag och Benjamin var i Arninge och träffade Camilla, vi fika massa gott och satt å snackade, Benjamin bara sov i sin vagn =) Köpte en keps åt han så nu är han en riktig liten tuffing haha. Sen efter fikat mötte vi Fidel och vi gick till K-rauta för att köpa en ny kran till badrummet för våran mega läcker...men typiskt så hade de inte en sån så gick till nästa ställe å fick köpa packning som de visade hur vi skulle montera. När vi kom hem skulle vi då fixa kranen och jag ljuger inte utan vi höll på i två timmar med skiten innan det ville funka!!! AAAhhhhh va sur jag va och hungrig så blev skit sen middag och vi var gnälliga alla 3 haha.

Badade Benjamin sen, han älskar verkligen det, han ler så fort man sätter honom i vattnet..det som är så bra med badet är att han somnar nästan direkt efteråt =)

Imorn ska jag träffa mina bästa vänner i stan, ska bli så kul =) saknar er tjejer =)

Godnatt å puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0