Tisdag = Ledig!!!

Tjoho idag är jag ledig :) fast uppe tidigt ändå...om en tim kommer mäklaren och ska värdera vår lght, hoppas det går bra, ska städa lite å fixa innan. Lägenheten vi kollat på ligger nu på 1.400 000 kr!! vårat maxbud tyvärr men men det kommer fler.

Efter mäklaren har varit här skall jag in till stan å möta Maria, vi ska till Therese idag alla tjejer, ska bli jättekul att se hur de bor.

Lite bebisuppdatering då...går in i v 27 imorn, kan knappt fatta att det gått så fort, jag mår jättebra, har inte några besvär just nu som tur är men det kommer nog. Bebisen väger nu ca 1kg hehe känns :) Lillen har fått dygnsrytm och den är nästan samma som min, skönt men kan ibland vakna runt 5 av att det är fotboll i magen.
Är så kul för när man stryker med handen på magen eller ibland när jag och Fidel skrattar el nåt nära så sparkar den till, så gulligt. Kan inte vänta vill se dig nu mitt lilla troll :)

Nu måste jag skynda mig men skriver ikväll och ska ta kort idag så lägger upp lite bilder sen.

kram och ha en bra dag alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0