Lördagsmys

Som vanligt är jag en seg uppdaterare hihi sorry...men har iof inte gjort så mycket. Igår var det ju allas favvodag..löning!!!! Märktes på jobbet för då fanns det mycket att göra, mycket dop nu tydligen, en rolig fråga jag brukar få av kunderna är "vad kan man köpa i dop present till en kille för smycken passar ju inte", frågan är just rolig eftersom vi säljer enbart smycken, nån presentartikel finns men lite kul att man kommer in och frågar så tycker jag.

Idag har jag jobbat en stund, skönt att öppna då har man hela dagen kvar sen. När jobbet var slut hämtade Fidel mig så åkte vi till Arninge och shoppade lite.
Hittade jättesöta dinglisar på babyland som vi köpte till vagnen och sen en snuttetiger så mjuk å go hihi skulle iaf uppskatta den själv :)

På kvällen har vi varit hemma å lagat mat å kollat på fotboll, (alltid lika kul, NOT) Gjorde iaf jättegoda smoothis som jag nu dricker :)

Imorn ska vi till Vällingby och träffa alla, ska bli kul :)

Nu ska vi kolla på film, kanske blir popcorne med hihi...gu vad jag vräker i mig :)

Dagens låt lämnar jag till er, hittade den på min favvoblogg Stina Lee och den är sååå fin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0