Hemma igen

Nu är vi hemma igen efter weekend i Falun :) Vi hade jätte mysigt och blev ompysslade av mamma hihi...Åkte ju på fredagen då vi även mötte min bror, tåget gick snabbt och bra hehe x2000 :) sen när vi kom fram åt vi massa god mat å sen hade de som kunde dricka whisky-provning haaha...Erik min bror hade varit i Skottland så han hade massa whisky med sig. Sen blev det sängen.

På lördagen var vi på stan en stund och kollade sen var vi en stund till mormor, morfar & farmor, allt var bara bra med dem, synd bara att vi ses så sällan. På kvällen gjorde vi supergoda hamburgare me pommes :) sen blev det chips, fotboll och öl hehe, inte nån öl för mig dock.

Idag var det tidig morgon för mig å Fidel för tåget gick halv tio :( jag var tvungen att jobba 14-18.30 så synd var det. Sov typ halva resan sen var det bara att gå till jobbet, det gick bara bra.

Nu ska vi äta...shich kebab mums sen blir det film å chips :)

puss på er :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0