Bokat å klart :)




Äntligen har vi bokat weekend semester :) Eftersom ingen av oss har haft semester utan bara jobbat så tänkte vi att det skulle va skönt att komma bort och vila upp sig å vila inför allt som kommer :) Men att välja vart när och hur man ska åka är inte lätt, vi har bara 4dagar å jag vill inte flyga nu och vi vill bara komma bort å slappa :) Till slut har vi nu bokat 3dagar på Quality selma lagerlöf hotel :) allt ingår!! :) kanske hinner vi med ett besök på de kända spa de har men det e jättedyrt så får se. Ska iaf bli sååååå skönt att komma iväg bara vi och lata oss :)

Hade idag mitt 4e besök hos barnmorskan, vägde mig å mätte magen, allt va normalt och bra...har inte gått upp så mycket som jag trodde jag skulle...tänker inte säga hur mycket men e nöjd iaf haha. Bebisen var pigg som vanligt och när BM tog hjärtrytm sparkade den på micken haha lät jätte högt.

Har ju som sagt varit ledig idag å först skulle jag träffa Maria men hon tränade och jag var seg så blev hemma...bra att nån av oss tränar iaf hihi :) Jag bakade haha fick sånt sug av muffins så gjorde muffins med chokladkräm inuti och vaniljbullar :) Blev helt oki :)

Imorn är det jobb igen å på kvällen ska vi kanske ut å kolla på Barca matchen, inte för att jag bryr mig om dem för Real är laget men Fidel gillar dem så får väl ställa upp haha nej men vi ska äta sammtidigt som matchen så df e jag me :)

Nu är det godnatt för mig och förhoppningsvis somnar bebisen snart me :)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0