Äntligen

Har bytt utseende på bloggen som ni märker, gjorde allt klart i morse men sen när jag kom hem var det helt förstört :( Har nu gjort om 2ggr då min kära dator inte vill som jag, men nu är jag nöjd :)

Ska kanske lägga dit nåt mer men det får bli imorn :)

Hade en kort jobbdag idag, bara 4tim, skönt...hann massor iaf så det är ju bra :)
Imorgon är jag ledig och sen är det bara en jobbdag kvar tills vi åker!!! Ska bli så skönt att komma iväg från Sthlm å all stress och bara koppla av tillsammans.

Imorn ska jag och Maria till IKEA...jaaa...ska köpa lite saker till huset.

Nu måste jag diska innan jag ska sova så får sluta skriva.

Godnatt alla och sov så sött.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0