Kallt och höstigt

Har märkt att det börjar bli höst nu, fryser när man går ut så kanske dags att ta fram varma jackan...om jag nu kan ha den haha.
Idag har det varit en ledig dag...jätteskönt, just nu är jag trött på jobbet, eller inte själva jobbet utan mer andra omständigheter men men kanske blir bättre, man kan ju bara hoppas att folk/arbetskoleger kan börja uppskatta det man gör ist för att klaga och inte kunna ta kretik sj.

Iaf till något trevligare, jag träffade Maja idag och fikade i centrum...hennes lilla Chyntia (hoppas jag stavar rätt) har blivit så stor, en jättesöt tjej med mycket hår som tyvärr hellre sov idag än charmade oss hihi. Var iaf jättekul att träffas, det var ett tag sen..men nu snart blir jag ju ledig så då kan vi träffas mer.

Kom hem vid fem ganska trött och hungrig, vilket jag nu har börjat blivit ganska ofta hehe skyller på bebisens aptit =) Har iaf myst framför tven och kollat desperate housewifes som äntligen börjat igen.

Nu ska jag nog sova, imorn är det tidig jobbdag och inventering...undra hur det går för oss....hehe.

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0