Härlig helg!

Vi har haft en jätte bra helg i Falun med Familjen, åkte i fredags kväll sent så när vi kom fram var det bara att sova. På lördagen firade vi mammas födelsedag, hela släkten kom och vi åt middag och hade kul :) På kvällen kollade vi fotboll...världens tråkigaste match haha. På söndagen åkte vi till barnens Hus och kollade på saker till bebisen...Vi köpte påslakan sett och en liten leksak..hittade också en jättefin babysitter men tyvärr fanns det bara ett ex och det var trasigt. Men får bli en resa till babyland snart.

Vi kom hem igår kväll, trötta men glada...somnade ganska direkt..iaf Fidel, jag sov superdåligt hela natten vände och vred på mig och bebisen var jättepigg och sparkade på hårt därinne.

Sitter nu i sängen och kollar på våra bästa år och äter frukost. Pratade med Maria nyss och imorn ska vi träffas alla igen och Maja ska också följa med med sin lilla dotter :)

Nu ska jag äta upp sen jobba sen handla =) Ikväll ska jag laga god mat till min älskling som kämpar på jobbet trots sin i**** till chef.

Kram på er och ha en riktigt bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0