Chokladtårta =) mums







Var lite lat och köpte en sån här mixerförpackning av chokladtårta...fast mest köpte jag den för att kolla om det var lika gott som hembakat hehe....Resultat = supersuper god!!! Rekomenderas starkt om man bara vill skämma bort sig och frossa och är lite lat eller om man får fikagäster oanmält =)

Sitter nu mätt och glad med en pigg bebis i magen som absolut inte vill vara still en sekund haha, är kul men ibland kan det bli lite jobbigt när den får in en träff i revbenen.

Har annars jobbat idag, gick snabbt men har fått mycket gjort...snart bara en månad kvar att jobba, känns lite konstigt och synd men ska bli skönt med långledigt innan allt börjar...ska leva med Maria då haha...

Helgen har annars varit skön, igår hade vi mega slappdag, gick knappt upp ur sängen..men ibland måste man få ha sådana dagar, och visst hjälper vädret när det är regn och kallt då kryper man gärna under täcket med gott samvete, i alla fall jag :)

Imorgon är det barnmorskan som gäller, kl 12.00 skall jag vara där och då är det mätning, vägning och lite prover som skall tas...har nu börjat gå varannan vecka...ahhh det är bara 10v kvar tills vår älskling kommer...längtar så otroligt mycket!!

Nu ska jag fixa lite te och kolla på lite tv innan jag somnar. Godnatt och sov gott alla.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0