11 veckor kvar bara!!

Har sovit jättedåligt de senaste två nätterna, dels för bebisen tydligen plötsligt gillar att vara vaken hela natten haha och dels för han som ligger brevid mig envisas med att ta upp hela sängen :( Men iaf när jag nu har legat vaken har jag haft lite tid att fundera, man tänkter nästan bäst på natten tycker jag.
Började med att tänka på vad som är kvar att köpa, hur länge till jag ska jobba och lite annat...efter lite tänkande kom det bara fler och fler saker upp i huvudet som måste vara klart innan bebisen kommer...resultatet av min somnlösa natt blev att jag fick mer eller mindre panik framåt morgonen hahahah...började städa det första jag gjorde...sjuk man kan vara.

Men har nu återgått till normalt tillstånd, pratat med min chef och bestämt mig för att jobba november ut sen ledig. Då har vi om allt går som planerat 4v att tvätta kläder fixa ihop sängen hansla det sista mm...känns jätteskönt nu :) ska koppla av och bara njuta av slutet :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0