Söndag

Har jobbat idag, blev väkt i morse av en kollega som var sjuk så fick hoppa in, helt ok för det var helt dött i centrum, antar att folk har annat att göra idag än att shoppa =) lättförtjänta pengar från mig hihi.
Annars har helgen varit bara bra...igår var vi i stan och kollade lite, Fidel klippte sig. Det har verkligen börjats julpyntats i affärer nu, mysigt. Vi gick och åt på vår favvo kinarestaurang och tänkte kolla på bio men var för mycket folk och se kom vi inte överens om någon film haha.

På kvällen bojkottade vi halloweentraditioner och kollade på en icke skräckfilm =) Nästa år blir det kanske någon fest, iaf skall bebisen kläs ut.

Nu till veckan är det mycket på schemat, imorn ska jag in till stan tidigt och jobba lite...tisdag är det föräldrarkurs, onsdag möte på försäkringskassan, torsdag ska jag till t-läkaren igen, japp ska dit 4ggr i år och sen ska tänderna va i topp haha helt sanslöst men får se hur det blir med det.

Nu ska jag kolla på parlamentet och sen djävulen bär prada!!!!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0