Onsdag 4/11

Oj nu har jag varit dålig på att uppdatera igen, men har iof inte hänt så mycket varje dag så kan sammanfatta dessa glömda dagar i ett inlägg.

I måndags var jag i stan och jobbade en stund och sen mötte upp Fidel som var på intervju som för övrigt gick jättebra! Igår var vi först hos t-läkaren el Fidel var där och jag följde med för att få mina tider förklarade, har inte fattat vad de ska göra under 4ggr och det visade sig att det egentligen bara skulle behövas 2ggr, otroligt att tandsköterskorna i receptionen är bättre än t-läkaren. Fidel fick iaf en jättebra t-läkare så ska byta till henne ist.
På kvällen var det då dags för första föräldrarkurstillfället. Barnmorskan var jättebra och det var bra info trots att jag läst om det mesta redan men att höra är bättre. De visade bilder och förklarade hur förlossningen på BB Stockholm går till, nu känner jag mig lugnare iaf =)

Idag har jag träffat tjejerna i Solna och vi gjorde som vanligt, kollade affärer, åt mat,  fikade och snacka massa skoj =) Bebisen fick en jättefin tröja och byxor av Maria, tack så mycket gumman.

Första snön eller vad man det nu kan kalla det kom idag me...jättekul!

Nu sitter eller hoppar fidel i soffan för Assyriska spelar kval mot DIF och leder med 2-0.

Imorn är det första lagningen av min tand, ska bli intressant.

Nu ska jag äta nåt sen mysa lite i soffan om det går.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0