Måndag och ny vecka =)

HEJ HEJ...Lika fint väder som vanligt har vi idag...guu va man blir slö när det känns som att klockan är 8 på kvällen fast bara 3 på dagen pga mörkret. Nu får det gärna komma snö.
Min helg har var varit jättemysig, mina föräldrar var här och som vanligt var det lika kul att träffas. På lördagen åkte vi till IKEA, tanken var att vi skulle ha en bokhylla men det ena ledde till det andra och vi åkte därifrån med ny bokhylla, tv-bänk och soffbord + småsaker =) Och det blev hur bra som hels så nu är vi jättenöjda, men nu måste vi sälja det gammla, är det någon som är intreserad av en cd-pelare (benno), tv-bänk (bestå) och soffbord (malm) alla i brunsvart så är det bara att höra av sig =)

Efter ikea åkte vi hem och fikade och Fidels föräldrar kom på besök så alla fick träffa varandra, kul kul. Sen på kvällen var vi trötta så ramlade i soffan och kollade på film. På söndagen var jag och mamma i centrum en stund och sen gick vi hem och gjorde plätt-lunch innan de skulle åka tillbaka till Falun  igen, gott var det.

Idag har vi vart hos barnmorskan, allt fortsätter att vara bara bra med mig och bebisen, nu var huvudet längre ner och fixerat...nu är det bara 4vkvar =D Längtar såååå otroligt mycket till vår lilla skrutt kommer.

Efter besöket träffade jag Becca, en gamal klasskompis och vi lunchade i centrum, jättekul att träffas och snacka =) Nu väntar jag på att maten ska bli klar så vi kan äta, är hungrig.

Hoppas alla ni har haft en bra helg.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0