Hallonpaj och glass =)

                                                     


                         


Äntligen har jag köpt hallonpaj haha har gått förbi och kollat på den flera gånger i affären flera gånger men aldrig köpt utan valt den klassiska chokladkakan ist hehe, men nu ligger den i min kyl och väntar på mig =)

Ska kolla på mammas pojkar snart haha egentligen är det en värdelös serie precis som många andra av alla dessa serier som finns men man kan bara inte låta bli att kolla, och den bästa är Bobbys mamma haha. För alla er som inte sett programmet så handlar det om 3killar massa tjejer och killarnas mammor, tjejerna tävlar om att vinna resp killes hjärta men hans mamma skall bestämma om hon är bra nog för sonen och såklart har man lagt in alla stereotyper man kan tänka sig just för att krydda programmet och det blir mycket intriger. Kolla vet ja!

Fidel jobbar så hoppas det finns paj kvar till honom hehe....
Imorn är jag ledig och då ska vi ses alla tjejer igen, denna gång blir det budget träff haha vi måste sluta äta ute. Maria ska göra pastasallad och jag har bakat en kladdkaka =)

Nu börjar mitt program så säger hej då =)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0