Godnatt

Blev sent idag men ska snart sova...vi var uppe tidigt för hade tid hos barnmorskan kl 8.00. Allt var bara bra med mig och bebisen, den har pigga fina hjärtljud och jag följer min kurva bra, och det bästa...hehe jag har inte gått upp i vikt sen sist =) Nästa gång skall födelseplanen vara klar, har funderat lite och tror jag har det mesta klart för mig hur jag vill ha det. Imorgon är det andra delen av kursen och då skall vi prata om smärtlindring så kanske ändrar mig efter det.

Annars var det jobb idag, lika stökigt som vanligt haha...men som tur är ska jag nog inte tillbaka dit efter min mammaledighet om allt går som jag vill utan då blir det tillbaka till grannarna på GF istället =)

Nu längtar jag bara efter att få vara ledig och pyssla inför bebisen här hemma. Kollade lite på FK idag efter om det kommit fram till ett beslut om min penning men nej inte det, lite konstigt tycker jag att de är så otroligt sega med dessa ärenden. Om man skall kunna ta ut 60dagar innan beräknad BF då skall man väl kunna veta vad man får, aja ska ringa dem imorn och kolla hur det går för jag som många andra förstår inte riktigt deras hemsida.

Nu skall vi krypa ner i sängen och förhoppningsvis somna alla tre haha bebisen sparkar gärna som mest när jag lägger mig.

Godnatt och puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0