Fredag

Ojojoj vad dålig jag är på att skriva men nu den här veckan har jag börjat bli såå seg, all gravidbesvär kommer väl nu haha. Jag somnar vid 9 på soffan och sen är det svårt att somna på kvällen och bebisen är verkligen pigg och rullar runt i magen hela natten.

Har iaf jobbat ett par dagar, sista dagen är på söndag och sen kanske jag ska ta nån tid i dec om jag orkar, men det ska bli skönt att slappna av nu innan bebisen kommer och speciellt om den kanske vill komma tidigare hehe.

Idag har jag och Fidel varit i stan och handlat lite julklappar, det var helt fullt med folk i stan å speciellt Åhlens, jobbigt. Vi avslutade shoppingen med middag på Fridays mums va gott det var och va mätt man blir.

Imorn ska vi på dop i österskär, Maja å Carlos lilla Cinthya ska döpas =) ska bli kul.

Nu ska jag se på film....

puss

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hoppas allt går bra för dig.. hehe.. graviditetsbesvär e aldrig roliga.. känner mig som en pensionär typ :P



Kramis Jossan

2009-11-28 @ 00:23:38
URL: http://goodgirlsgonnagobad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0