Fars dag!

Grattis till min pappa på fars dag idag, världens bästa pappa =)

Då var det söndag igen då, veckorna går fort, nu är det bara 50dagar kvar till beräknad BF....längtar så mycket.
Jag har inte skrivit de närmasta dagarna för har faktiskt haft fullt upp.
Var ju hos tandläkaren och lagade hål i torsdags, och passade då på att byta tandhygnist till den bra som Fidel hade, skönt nu slipper jag min hon är sämst! Sen jobbade jag efter det, var mycket kunder och jobbade med en ny tjej så det var fullt upp. När jag gick från jobbet var jag så stressad så glömde mobilen trodde jag men när jag på fredag kom till jobbet var den helt borta, provade ringa men den var avstängd, konstigt. Iaf så efter ett tags letande kom jag på att vi spelar in från kamerorna ute i butiken så kollade igenom bandet från kvällen innan för att se om jag lagt mobilen på nåt konstigt ställe. Fick ist se hur min kära mobil stals av en jävla kärring som kom in i butiken, hon fick syn på den när jag hade kunder och sträckte sig över kassadisken och tog den när ingen såg, sen tog hon även örhängen från oss innan hon gick. Fy fan va människor är vidriga!

Har nu visat väktarna filmen och stölden är anmäld. Som tur är får jag ett nytt sim-kort till veckan med samma nr så slipper byta och mobil har jag, men ändå ens mobil är bland det mest privata man äger. Snyft.

Annars i hegen har jag jobbat, varit i centrum och handlat lite och idag gick vi igenom alla kläder vi har till bebisen och nu är allt klart, ska bara tvättas och läggas i byrån. Fidel är nu inne i stan och kollar på kval-matchen mellan Assyriska och Djurgården, jag zappar mellan fotbollen och 5an hhaaha....

Ska snart börja fixa maten så vi kan äta när han kommer hem.
Imorn ska vi båda till BM så han får äntligen höra hjärtljuden och jag ska väga mig aaahhh hoppas jag inte gått upp för mycket.

Hoppas ni haft en bra helg.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0