Torsdag :)

Nu är jag helt slut (dålig kondition)....haha  sitter i soffan och latar mig framför tven men borde fixa mat för snart är min älskling hemma :)
Har haft en riktig tjejdag idag...träffade Maria, Kristina, Bibbi, Amanda och Therese i stan och åt lunch på kulturhuset..tyvärr var maten ingen höjdare där så rekomenderar inte nån att äta där. Alla hade barnen med så vi var en riktig barnvagnsliga (som iaf jag och maria lovat att aldrig vara haha) men vi hade jätte roligt!

Hade tänkt träna idag men tror inte att jag orkar...har en pilates dvd som jag brukar göra..jätteskönt, men efter att ha läst att pilates inte var bra att träna när man är gravid var jag tvungen att skicka ett mail till min BM hahaha känns lite dumt.

Imorn ska jag förbi och kolla på träningen...har inte varit där på några veckor...skäms. Nu ska jag nog fixa mat börjar bli hungrig :) men kanske skriver mer sen....

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0