Pigg!

Hello alla :) Har haft fullt upp hela veckan...jobbat varje dag och tränat. Plötsligt har jag jättemycket energi...vaknar tidigt och sen tränar jag sen jobb och på kvällen iaf den här veckan har vi börjat planera inköp för bebisen :)

Igår var jag och hälsade på Maja å Carlos på BB, de fick en liten flicka...jättesöt var hon :) stort grattis till dem!!

Min chef skall ju sluta så lite ledsamt, hon är nämnligen jättebra...men jag får iaf fler timmar så det blir skönt...för nu börjar man räkna veckor å desto mer det finns att göra desto snabbare går tiden haha...Nästa vecka har halva tiden gått...tycker det har gått jättefort men antar att det kan kännas så...nu börjar det gå mer långsamt.

Imorn är jag ledig :) enda dagen den här veckan...då ska Maria W och jag hämta en vagn i nacka som hon köpt sen på kvällen ska vi äta middag alla hos dem...kul kul :)

I helgen blir det IKEA, vi ska kolla spjälsäng å lite sånt :)

Nu ska jag sova...godnatt å puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0