onsdag :)

Äntligen lite svalare idag men tyvärr var jag instängd på jobbet hela dagen :( skulle egentligen upp tidig idag och kolla på barnvagn men blev inte så tyvärr...det e jättesvårt att hitta nån bra vagn som man är nöjd med utan att det blir för dyrt...ja jag e kräsen haha.....
I helgen kommer familjen och hälsar på, ska bli så kul :) vi ska fixa lite i lägenheten och sen på fest på kvällen. Jag borde gå på min dansträning , har fått typ 100 sms från tränarna men känner inte att jag orkar och blir ju inte direkt mindre med tiden så vet inte hur det blir, vi har stor uppvisning på en festival i slutet av juli så kanske ska va med på den får se.

Det börjar synas att jag e gravid nu och om inte annat så sitter de flesta av mina gammla kläder tajt :( att det e 30 grader ute hjälper inte direkt men samtidigt njuter jag av graviditeten :)

Snart ska jag nog sova....så gonatt alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0