Måndag och v17 :)

Godmorgon alla! Somnade alldeles försent igår typ 3 haha....satt och åt nudelwook kl 1 fast det var inte jag som va sugen hehe antar att killar också får matbegär när tjejen e gravid :)
Iaf är jag i v17 nu känns bra...snart halva tiden, har gått jättefort tycker jag men antar att den sega tiden kommer senare ju mindre tid det blir kvar.

Ihelgen var både jag och Maria ensamma för killarna va på kryssning och bröllop.
Vi hade en super tjej-kväll med allt vad det innebär...pizza massa godis och chips :) å så klar filmer :) hade jättekul som vanligt när vi ses och jag kan säga såhär vi somnade inte hungriga iaf :) Tindra såg dock lite avundsjuk ut på allt gott vi hade...hon fick mjölk hihi.......ska försöka få upp bilder från kvällen så kan alla se hur vi vräkte oss haha.

Nu ska jag upp och jobba och börja dagen ;)

puss


Allt vår snacks hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0