Torsdag

Blev inget skrivande igår efter vi kom hem tyvärr, men iaf så köpte vi dekorationer och ett stativ för digi/video kamera. Granen blev jättefin =) ska lägga in bild sen kanske. Efter vi klätt granen åt vi sen kolla på film, jag somnade framför filmen haha...men blir inte så mycket sömn under natten så tar igen det på dagen och kvällen =)

Idag har jag storstädat, duktigt va?! sen var jag i centrum och köpte julkort som vi ska skicka. Nu väntar jag på att några ska komma hit som ska köpa vår cd-pelare och sen ska vi äta lite mat.

Finns inte så mycket annat att berätta, dagarna går ganska fort fast vi bara väntar på att vår lilla skrutt ska komma ut. Tänk snart är det julafton och nyår, tycker det här året gått så otroligt fort, men ett bra år har det varit och bättre blir det hoppas jag =)

Hoppas ni alla myser inne i era hus med lite choklad eller något medan snön bara öser ner ute =) toppen!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gu va spännande! Kan ju hända när som helst nu. Är så nyfiken på vad det blir =) Hoppas iaf att ni får en härlig jul och nyår. Kram

2009-12-17 @ 21:45:28
Postat av: Sofia

Gu va spännande! Kan ju hända när som helst nu. Är så nyfiken på vad det blir =) Hoppas iaf att ni får en härlig jul och nyår. Kram

2009-12-17 @ 21:47:08
Postat av: Maria

Javisst det är jätte spännande, går och väntar bara =) Tack så mycket, hoppas att ni med får en mysig jul. Vi siktar på att komma till Falun efter nyår så då får du ta och komma förbi så får du se den lilla =) kram

2009-12-18 @ 01:41:02
Postat av: Sofia

Åhh ja det vill jag!! =) Vi får höras lite närmare då. Kram

2009-12-18 @ 17:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0