Snö, Snö å mer snö!

                         


När jag vaknade i morse å titta ut så blev jag så glad, äntligen kommer snön. Har ätit frukost å sitter å kollar ut genom fönstret på alla vita flingor som dalar ner, nu är det bara att hoppas att det får ligga kvar.
Natten har annars varit lugn, blev bara en gång jag behövde gå upp. Ananas teorin slänger jag ut genom fönstret i snön nu haha, det funka inte alls, tvärtom så tror jag bebisen blev lugnare, den fattar inte att den ska ut haha.
Nej men skämt å sido kommer den ju när den vill och då är den klar också så ska nog inte stressa på den utan fira jul i lugn och ro om vi kan.

Idag ska jag baka lussebullar, har aldrig gjort det utan mamma förut så hoppas det blir lika bra ändå =) får ta och llägga in en bild på dem när allt är klart så får ni se.
Nu ska jag klä på mig och gå till affären för saffran.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0