Sängen =)

Ligger i sängen nu och kollar på tv. har småvärkar men de vill inte bli starkare eller tätare, men barnmorskan sa att jag måste vila mycket nu för man vet aldrig när det händer. Allt var iaf bara bra med bebisen och mig.
Fick ett paket på posten idag hihi jag får aldrig paket....det var min söta mormor som skickade kakor och bröd, jag älskar verkligen de kakorna...ska festa på dem idag men spara till jul med =)

Nu ska jag göra lite mat, makaroner och korv...mums

Till Josefin...lycka till gumman och hoppas den kommer snart.

Kram

Kommentarer
Postat av: Brownie

Hade d hänt nått eller va d bara förvärkar ?



Tack babe.. värkarna har kommit tillbax nu så d blir nog nån cm till idag.. ska åka till min bm idag o kolla bebisen o så .. fan va ont d ska göra alltså .. haha.. (:



puss o kram

2009-12-22 @ 10:25:48
URL: http://goodgirlsgonnagobad.blogspot.com
Postat av: Maria

Bara förvärkar aaahh är trött på det här nu!! Gör ju så ont ibland. Hoppas dina håller i sig då blir det nog bebis imorn =) fast iof inte kul å va på bb på jul.



puss

2009-12-22 @ 12:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0