Perfekt!

Jihoo!! Min risgrynsgröt blev perfekt!! alltså typ mormor klass...är så nöjd =) Nu har mina förvärkar kommit tillbaka hehe det kommer varannan dag, men tror inte det blir nåt på ett tag. Ska till barnmorskan imorn så får se vad hon säger, men nog känner man att bebisen ligger långt ner, och detta är inte en skön känsla ska ni veta, man blir ständigt kissnödig men även så känner jag mig brebent eftersom det är lite jobbigt att gå haha.

Nu är det film som gäller och julmust =)

Godnatt på er och kram

Kommentarer
Postat av: Brownie

jävla förvärkar .. haha.. d tar ju så lång tid innan d händer nått.. fick reda på igår att jag e i latenfasen nu(alltså den längsta biten typ) men e öppen en cm så d börjar hända nått.. ska pröva med lavemang o se om värkarna blir mer effektiva..(:



Hoppas dina blir mer intensiva snart.. då e d allvar (:



krams

2009-12-21 @ 09:26:41
URL: http://goodgirlsgonnagobad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0