Morgonmys

Ligger kvar i sängen fortfarande hehe guuu va skönt det är att vara ledig =) Har ätit frukost å kollat våra bästa år haha den serien är egentligen helt värdelös men kan inte låta bli att kolla. Det ligger tyvärr en sjuk pojkvän bredvid, han tog influensaspruta igår å fick feber efteråt, kan tydligen bli så. Hoppas han blir bra snart.

Blev en lååång kväll igår, vi har nämnligen blivit beroende av super Mario spelet till wii, fick den av min lillebror och nu är vi fast haha...om bebisen kommer tidigare beror det på all uppspelhet och stress när man spelar haha.

Har gått men sammandragningar i några dagar nu, vissa värre än andra men känner jag mig rätt så kommer den här lilla ungen dra ut på tiden och komma ut 2010, iof skönt för den, kan ju inte vara kul att fylla år så nära julafton och bli sist på året, tänk när man fyller 18 hehe.

Nej nu ska jag ta mig upp ur sängen och kanske spela lite wii =)

Ha en bra dag alla =)

puss

Kommentarer
Postat av: Jossan

haha.. jag kollar oxå en massa på våra bästa år nu .. d blir så när man e hemma o inte har nått bättre för sig (:



tur att killen tog sprutan då .. hörde att de som vart sjuka av sprutan skulle blivit sjuka ifall de fick influensan .. :S

krams

2009-12-10 @ 17:37:07
URL: http://goodgirlsgonnagobad.blogspot.com
Postat av: maria

Hahaha va bra då är jag inte ensam om att kolla på den =) men mitt nya trick för att slippa sitta å vänta på värkar är att spela wii hehe funkar perfekt är så inne i spelet att jag tom glömmer att äta =)



kraaaam

2009-12-10 @ 19:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0