Kom ut nu snälla!!

Har haft en jobbig natt, massa förvärkar så ett tag trodde jag att jag skulle bli tvungen att ringa till BB men lyckades somna en stund och nu på dagen har det inte varit lika mycket. Konstigt att man kan från en dag till den andra känna såhär, ingen förvaning direkt haha. Jag klagar verkligen inte utan tvärtom får gärna bebisen komma ut nu. Nu ska jag försöka me lite metoder som skall hjälpa till att sätta igång värkar sägs det, inte för att jag tror stenhårt på detta men testa kan man ju alltid. Annanas är köpt å skall ätas, trappor är bestigna och en promenad tagen så vi får väl se hur dessa metoder funkar :)
Fidel tycker att bebisen kan vänta till 2010, lätt att säga om man slipper bära runt på magen haha.

Ska nog ta å spela lite tv-spel nu så kanske bebisen bli lite pigg hihi

Uppdaterar om resultaten när ananasen är uppäten =) puss

                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0