Klart!

Nu är vi så gott som klara med alla förbredelser inför bebisen, vi har ängnat helgen och mån,tis att bygga sängen, möblera om, tvätta alla kläder, lakan och filtar och packat väskan som skall me till förlossningen. Och vi har köpt blöjor och våtservetter =) känns riktigt bra faktiskt så nu  kan vi ta det lugnt. Jag har haft små samandragningar, mest på kvällarna och det är inte direkt jätteskönt men men.

Nu har jag ju slutat jobba också och om jag ska vara ärlig är det skönt att bara vara hemma, vädret gör ju en segare men nu känner jag mig trött mest hela dagen. Vi ska till Falun på torsdag, jiho =) ska ha lite förjul där eftersom juafton blir här i Sthlm.

Nu ska jag kolla på våra bästa år och dricka te sen får vi se om det blir någon promenad idag, iaf blir det en kort till centrum för ska till tandhygnisten och få mina tänder rengjorda hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0