Kan man ha det bättre?

                                     


Sitter nu i min mysfotölj med datorn och lyssnar på julmusik, bebisen sparkar på därinne i takt haha, ljusen brinner fint å mysigt på bordet å så till det bästa.....trummvirvel....inne i köket står min älskling och diskar!!! Hehehe med andra ord har jag det ganska bra =) fattas lite choklad bara, undra om jag ska plundra Paradis asken i kylen hihi =)

Jag är verkligen en julmänniska, älskar allt med julen, tyvärr har den ju kommit lite i skym undan denna jul eftersom alla tankar är bebisrelaterade..men ska bättra mig, fixade lite julfint här hemma igår så känns bra nu =)
Tyvärr är det enda som inte vill sammarbeta för julstämmning vädret...

Idag ska jag iaf till Arninge å handla lite sen blir det nog mest hemma å pyssla, är lite tråkigt att inte jobba men samtidigt är jag ganske trött nu iaf blir jag snabbt trött så kan nog vara bra att vara hemma. Man vill ju inte direkt stå i butiken när vattnet går haha.

Nej nu är det dags för paradis =)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0