Kallt

När jag vaknade i morse var det till min förvåning soligt ute =) passade jättebra för skulle in till stan och handla lite. Gu va kallt det var ute men med mycket kläder går det haha...som tur är kan jag faktiskt ha mina gamla vinterjackor trots magen =) Min tanke var att jag skulle vara en snabbis i stan men som vanligt tar allt längre tid än man tror så var inte hemma förens 4. Då var jag super hungrig så var bara att äta sen tyckte jag att jag var förtjänt av ett bad, iaf min rygg hihi så gjorde mig ett mysigt skummbad =)

Vi ska ju åka till Falun imorn så har packat allt, imorn är det upp tidigt för lite pyssel sen går tåget vid halv tolv.
Ska bli skönt att komma bort lite å bli ompysslad i några dagar, har inte sovit så bra på senaste tiden, nu börjar kissandet på natten haha.

3v kvar ungefär sen kanske vi har våran lilla bebis här hemma =) längtar så otroligt mycket men samtidigt är jag lite nervös för förlossningen så den längtar jag inte till.

Nu ska jag fortsätta njuta av min marabou nonstop och kolla på TV.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0