Julstök

Idag har vi fixat julfint på balkongen, vi ska få en stor gran fast i plast så jag fick en iaf hihi, väntar på att Fidel ska komma med den, alla julklappar har vi slagit in och julkrubban är uppe, blev jättemysigt.
Bara 2v kvar till julafton nu...vi ska vara hos Fidels familj på kvällen men på dagen är vi själva så då blir det lite jullunch och kalle anka =) om inte bebisen bestämmer sig för att komma vill säga haha vore ju typiskt.

Har funderat på om jag ska baka lite men vet inte riktigt vad, är inte jättebra på julbakning, skulle göra ett pepparkakshus förra året med Maria men oj va vi var kassa haha huset såg inte fint ut =) men kul hade vi iaf. Knäck är ju gott ¨så kanske ska ta å göra det...jajaj vi får se om jag ens orkar hehe.

Imorn är det ju lucia, kanske ska till skansen då på julmarknad, det är jättemysigt så om snön som faller nu kan ta å ligga kvar skulle det bli perfekt. Nu ska jag ta å skala räkor, det blir wook i kväll, gott!

Ha en mysig kväll!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0