Hmmmm...

Sitter i soffan och kollar på film, sammandragningarna har avtagit lite, skönt. Tror inte det blir någon bebis på några dagar, det är som att så fort det känns som att det är dags så avtar allt och blir lungt igen.
Är ganska jobbigt med dessa förvärkar men sammtidigt vet man att snart är det dags och längtan efter vår bebis gör att man står ut med allt ont =)
Allt är klart och väskan är packad så om vi skulle behöva åka in så är det lungt =) Det negativa med hur jag mår är att jag är ganska lätt retad nu vilket Fidel har fått känna på hahaha...stackarn, men han är så snäll och hjälper mig så mycket han kan =) sån tur jag har!

Vi ska åka till Arninge nu och handla lite julmat och "vanlig" mat sen hem och äta och antagligen slappa framför tven.
Undrar hur natten blir idag??

Jag lovar att skriva om det händer något nytt på bebisfronten =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0