Dagen som varit

Blev sen bloggning men har gjort en del idag så hann inte tidigare. Var och handlade som jag sa förut och tror ni inte så självklart glömmer jag jästen daaahhh det viktigaste nästan så Fidel fick gå ner till centrum å köpa jäst medan jag förbredde hemma och hann ju bli hungrig mellan så blev mat innan vi satte igång med bakningen...men det gick bara bra ändå =)

Mellan jäsnig och att bullarna var i ugnen kollade vi på svenska hjältar galan, den va jättebra =) beundrar verkligen de människor som har modet/viljan att hjälpa andra så mycket, det är nästan så man själv känner sig dålig.

Vi fikade på de goa lussebullarna till slut och efter galan spelade vi wii tills min tumme domnade av haha. Nu ska det bli skönt att sova, imorn ska jag träffa Maria W och Tessan i stan, Kristina den lyckosten är I Spanien o solar =)

Lägger in två fina bilder på våra lussebullar, den ena plåten är en blandning av olika figurer och den andra är traditionell.

                      



Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0