Underbar helg!

Har haft en jätteskön helg tillsammans med min älskling. Det här var första helgen på flera veckor som jag var ledig :)
I lördags åkte vi till haga parken och gick runt, fikade och hade mysigt...sen när vi kom hem vilade vi lite och sen åkte in till stan, Tänkte kolla på voice grejjen men var för mycket folk....massa småbarn haha så vi gick till fridays ist och åt :) oj va mätt man blir där hehe...vi fick iof vänta 40min på bord men vrt det...tog en drink medan vi väntade...(alkoholfri :() för mig men den va jättegod ändå...Det va jättekul att äntligen kunna komma ut och kunna slappna av å slippa känna att man måste upp tidigt till jobbet dagen efter. Tyvärr började att regna när vi var klara så blev hem på en gång...men då var vi ändå jättetrötta så somnade framför tven hemma haha värsta gammla vi e :)

Igår tog vi det bara lugnt...gick till centrum och kollade lite å fikade, annars var vi bara hemma å slappa på balkongen :) men tränade på kvällen hehe sååå skönt. Nog för att jag ibland kan känna mig som en elefant men när man väl tränar känner man nästan sig som "vanligt". Maria har visst också tagit tag i sig å köpt träningskort hehe jätteduktig!!

Idag var det då tillbaka till jobbet igen men utvilad...blev lååång dag, är inte van att jobba så länge men tiden gick ganska fort ändå, blev strömavbrott i centrum i ca en halvtimme så en liten extra rast fick vi :) Men när jag kom hem var jag supertrött haha höll på att somna innan vi åt.

Jag fick en jättefin tröja av min mamma idag...svart mammatröja från polarn&pyret :) Imorn hoppas jag att våra kläder vi beställt kommer så jag kan hämta dem.

Nu e det godnatt :)

kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0