Trevlig helg

Har haft en rolig och mysig helg :) var ledig i Fredags så va istan och shoppade lite kläder, äntligen haha så nu har jag två par snygga byxor som passar mig :) På kvällen var vi på fest..helt ok.

Jobbade en stund igår och oj va folk vi hade i butiken...kul kul :) Sen var det slappkväll med film :)

Idag har mina föräldrar varit här på besök, min brorsa skulle utomlands så de skutsade honom till Arlanda sen kom hit :) Vi var på ikea och sen köpte ny bur till kaninen...hon bekantar sig nu med den haha. Var iaf jättekul att träffa dem trots att det blev en kort stund bara, men nästa helg åker vi nog till Falun :)

Efter de åkt var vi ganska trötta så vi har kollat på sagan om ringen filmen...inte min favvo direkt men det gick :)

Imorn är det måndag och vardag igen så jobbet väntar.

Nu väntar sängen :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0