Träna






Nu har jag slarvat me träningen i några dagar så ska ta och träna nu efter jag skrivit. Man blir ju lätt lite lat när man kommit hem från en 8tim jobbdag haha.....nej då bara bortförklaringar.
I måndags och igår var det långdag på jobbet, min chef skall utbildas så var själv nästan hela dagen och nu börjar kunderna komma tillbaka efter semestern så rullade på bra hela dagen, inget sittande på min stol blev det :(

Idag var det lite lugnare så hann mycket på jobbet...juste våra kläder kom igår :) men såklart fick jag fel storlek sååå jobbigt så har nu skickat tillbaka byxorna och väntar på nya, hoppas det går fort. Har även fixat så en såkallad handy man kommer till oss imorn och fixar tven som har döda högtalare :)

Var hos barnmorskan igår föresten, allt var fint med både mig och bebisen...hjärtsjal 140/min :) Fick tillbaka alla provsvar och jag är helt frisk :) ska nu skicka in pappren till försäkringskassan bara...ush jag har dålig erfarenhet av dem haha.
Har även bokat tid för föräldrarkurs som vi ska på i Danderyd...kul kul.

Nej nu måste jag träna så jag kan lata mig i sängen sen hihi...

puss


                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0