sommar igen :)

Äntligen är det varmt igen...fast tyvärr jobbar jag hela veckan så hinner inte njuta så mycket av värmen, det är dock super varmt på jobbet då var luftkonditionering inte funkar...jobbigt värre.

Idag var det så lugnt på jobbet att jag hann möblera om hela vårt presentsortiment :) men var helt slut efter...dagens träning haha

Tänkte att jag skulle tränat när jag kom hem men va så slut så bara slappa i soffan tills maten var tvungen att göras....det blev spagetti å köttfärsås :) har äntligen börjat äta bra igen...men antar att det är för krabaten växer :) chocklad å små snacks kan jag iaf äta hela dagen haha...fast passar mig för har ingen lust att gå upp massor.

Har beställt kläder till mig å killen men de har inte kommit än...konstigt, det borde ju gå ganska fort, har gått en v nu...
En sak som tagit 10000 år är min data...den är på lagning hos elgiganten för 2 gången på 6mån, och har varit det nu i 5v trots att killen på el-giganten lovade att det skulle ta typ 3 v!! Iaf fick jag sms från dem idag som sa att jag måste skadeanmäla den hos försäkringsbolaget! helt sjukt....gjorde det iaf och förhoppningsvis får jag en helt ny dator :)

Pratade nyss med Maria....hinner tyvärr inte ses så ofta nu pga jobbet :( typiskt att de måste bo så långt bort...ska övertala henne att flytta närmare hehehe.....

ska försöka komma ut lite nu på en promenad el gå till vattnet :) puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0