Smärta =(

Har trevliga gravidsmärtor i magen...uuuuu...gör ont när man står, sitter å ligger..men tyvärr kan man inte göra nåt utan bara vila och ta alvedon. Men som tur e har jag en underbar pojkvän som lagar mat och ställer upp för mig, tack älskling :)

Iaf var jag å Maria inne i stan idag..tyvärr var tatueringstället stängt så blev inget men senare i veckan kanske. Vi köpte lunch på bagelstreet...supergott! Kan verkligen rekomenderas att gå dit...var ju fint väder så vi satt i vasaparken och åt, efter det gick vi mot stan för att kolla lite affärer, gick in på NK, de har en ny barnavdelning så vi var ju tvugna att kolla in kläderna...Riktigt fina kläder fanns det men tyvärr fööör dyra, el jag skulle iaf inte lägga ut 500kr på en body till min bebis.

Coola nappflaskor fanns det iaf till rimliga priser ex en från Burburry, så en sån blir det nog iaf :) eller?



Har efter jag kom hem tillbringat nästan hela min tid i soffan men känns lite bättre nu så ska diska sen fortsätta mysa :)


Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0