Lämna spår....

Kommentera gärna om ni vill =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis Maria!! Hittade nyss din blogg och såg att du var gravid, va kul! =) Är allt bra med dig? Kram

2009-08-26 @ 22:17:00
URL: http://www.sofianyhlin.blogspot.com
Postat av: Maria

Tack :) Va kul att du hittade den...ja bara bra med mig, jobbar och sliter haha...trivs bra här är allt i sthlm.



Hur är det med dig? vad gör du nuförtiden??



Kraaam

2009-08-26 @ 23:11:37
Postat av: Sofia

Härligt! =) Vad jobbar du med? Du måste ha bott där borta rätt länge nu va?



Med mig är det bara bra. Bor kvar i Falun med min Andreas och jobbar just nu på ett företag som säljer och köper aktiebolag.



Hör gärna av dig nån gång när du är hemma så kan vi ta en fika =) Kramar!

2009-08-27 @ 07:19:35
URL: http://sofianyhlin.blogspot.com
Postat av: Anonym

Va kul :) Du har ju alltid gillat pengar hahha :) Jag jobbar på Albrekts guld, jättekul. Ja nu har jag bott här i nästan 5år.



Självklart hör jag av mig då...ska till Falun nästa vecka men vet inte hur många dagar men kan ju höra av mig då.



kram

2009-08-27 @ 18:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0