Grill i rålis

Nyss kommit hem från Rålis där vi grillade me dansgruppen å firade nationaldagen (Bolivias). Va massa folk där å musik å flaggor :) kul kul....åt hamburgare å chorizo...mums

Vi var där ett tag å när det börja bli kallt så gick vi till mc donalds å satt å snacka skit :) va längesen jag träffa alla så va kul att göra det. På lördag har vi uppträdande i tensta där det ska va fest för bolivia...jag ska dit å kolla på dom sen festa så gott jag orkar...men dansa ska nog bara bebisen må bra av :) ska få me Fidel oxå...:)

Fick iaf njuta av det fina vädret idag, jätteskönt, imorn är det jobb igen, då är det min chefs sista dag...snyft, ska bli tråkigt att hon slutar.

Nu ska jag lata mig i soffan innan jag somnar.

Puss å gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0