Go morron :)

Haft lite sovmorgon idag efter en helg med mycket roligt :) I fredags kväll var vi hos Maria, Max å Tindra...jättetrevligt hade vi...kollade på den dä filmen baksmällan...sjukt rolig haha.

I lördags slöade vi hela morgonen...så skönt att kunna ligga i sängen utan att nån måste upp :) men vid ett började jag jobba...heldött i centrum var det, antar att alla är på semester nu...På kvällen gjorde vi tacos å drink dock alkoholfri för mig :( och kollade på film :)

Igår åkte vi till ikea å hade stor shopping av bebis-saker, vi köpte säng och allt till det, balja, handdukar, och gossedjur...en jättemjuk och fin hund och sen såklart hittade fidel en mjuk fotboll så den blev det me haha....

På kvällen var man ganska trött så blev film igen...vi kollade på the unborn...skit läskig...tur att jag hade min kudde hahha e en riktig fegis :)

Ska ut i solen idag innan jobbet men skriver mer ikväll....puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0