Dumma Ellos =(

Idag var det jobbdags igen...jobbade med en ny tjej idag hon var jättetrevlig...tyvärr är kunderna mindre trevliga haha...nej nu är jag taskig, överlag är de flesta jättetrevliga men så ibland får man ju en sån där som bara är ute efter att klaga. Tur att jag bara kan "skicka" vidare till min chef, står helst inte och argumenterar själv med kunder helt lönlöst då kunden alltid har rätt hur idiotiskt det än är.

Fick ett trevligt sms att mina byxor som jag beställt/retunerat och beställt igen hade kommit så sprang iväg på rasten och hämtade paketet, men när jag öppnar det och ska prova byxorna är det samma fel igen, stl38 ist för 36...helt jävla sämst!!! Ringde till affären och klagade och det visade sig att hela deras lager av dessa byxor var felmärkta...ORKA!! Så nu är jag utan byxor och mina gammla kan jag knappt ha längre och då det råder dötorka på mammakläder i Täby c måste jag in till stan för att hitta nåt så får bli 2dagar till utan att andas då haha....

Efter jobbet har vi varit på Willys och handlat...helt otroligt vad mycket mat man får där för lite pengar....skaffade en sån där handscanner så vi hade skitkul i affären med den hehe...Nu när vi kommit hem har vi bara slappat vid teven me tobleronecapuccino, supergott!

Nu ska jag kolla på 2 and a half men hehe e så kul sen sova.

Puss å Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0