Choklad!!!



Är helt beroende av choklad haha, måste ha nån liten bit varje dag, helt sjukt, så nu har jag till slut bakat en kladdkaka
som jag bara kan ta fram och äta när jag vill :) Tror bebisen kommer vara chokladberoende när den kommer ut hahha.
Har precis sett the queen helt otroligt bra film men riktigt upprörd blir man av hur känslokalla brittiska kungahuset är. Har myst i soffan och tittat på filmen. Killen är ute och festar me kompisarna, det skulle fira nåns födelsedag....uuuu vad jag med vill gå ut och festa...längtar verkligen efter det men vet att jag aldrig skulle orka det nu.

Idag har Maria och jag varit i kista gallerian...kollade lite kläder till oss och barnen och såklart åt vi, jag åt en jättegod bakad potatis me skagenröra...blev dock sjukt mätt haha. Va riktigt längesen vi träffades så va jättekul att ses igen och sitta och prata skit haha.
Har börjat blivit riktigt trött nu på eftermiddagarna, som idag när jag kom hem från kista, Fidel hämta mig...tack älskling :) iaf somnade jag direkt på soffan och sov nästan en tim, jätteskönt faktiskt :) Bebisen är verkligen pigg nu också, nu börjar jag känna riktigt hårda sparkar helt underbart :) Tyvärr brukar den sluta när Fidel ska känna men han har lyckats få några sparkar i handen med hihi...

Nu ska jag snart kolla på scary movie och sen sova...men först ska jag ta en bit kladdkaka till :)

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0