25/8 = LÖNING!!!!!

Hahahah ja äntligen lön :) kan ju säga att det är väldigt efterlängtat hehe....fick bra denna månad så kanske därför :)

Sitter nu i sängen och dricker te å äter frukost me voice på tv...mysigt. Iaf pratade Jozefine på voice om bloggare eller rättare sagt modebloggare typ Blondinbella mfl och hur löjliga de egentligen är....jag har väl kollat in nån gång på bellas blogg men aldrig fastnat för denna men nu när jag gick in på blogg.se har de ju en lista på vilka bloggar som är mest lästa...och etta ligger ju Kenza...så kollade in sidan för å se vad som e så intressant med denna blogg. Kan ju äga att det blev en besvikelse...Det flesta inlägg från denna tjej handlar om shopping hon gjort, luncher hon ätit och dagens outfit samt massa posebilder på henne...hahahhahah asså kan hålla med Josefine på voice...dessa såkallade modebloggar som skrivs av småtjejer från Ö-malm innehåller nada vettigt! Men kan iof vara ett gott skratt :)

Inte för att min blogg innehåller så mycket kul men det är heller inte etta på listan haha.
För att gå till nåt helt annat så är jag ledig idag, känns konstigt att vara ledig mitt i veckan :) men kul. Ska träffa Maria W i stan och hon ska kolla på tatuering hehe ska se om hon vågar göra nån...sen blir det väl lunch i stan me....se där fick till ett Kenza inlägg haha...men ni får ingen outfit bild haha.

Nu måste jag gå upp för maria sms nyss å måste va klar om en tim....men skriver ikväll.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0